از معدود خوبی‌های اینسومنیا داشتن اینه که آدم می‌تونه بشینه پای اساینمنت‌هاش بدون نیاز به دوپینگ!  

 

فقط خدا به داد فردا عصر برسه که احتمالن من غش کنم و حضرت اشرف هم کله‌ی من رو خواهند کَند احتمال قریب به یقین  

 

 

پ.ن. الان نزدیک به سی و چاهار ساعته که نخوابیدم و بیدارم . و هم‌چنان هم اصرار دارم که حضرت اشرف نباید از این نخوابیدن‌های من عصبانی بشن

دنیای این روزهای من(۳)

 

اکنون تو این‌جایی ..  گسترده چون عطر اقاقی‌ها...... 

 

 

ما بر زمینی هرزه روییدیم
ما بر زمینی هرزه می‌باریم
ما هیچ را در راه‌ها دیدیم
بر اسب زرد بال‌دار خویش
چون پادشاهی راه می‌پیمود
افسوس ما خوش‌بخت و آرامیم
افسوس ما دل‌تنگ و خاموشیم
خوش‌بخت زیرا دوست می‌داریم
دل‌تنگ زیرا عشق نفرینی‌ست 

 

 

فروغ / تولدی دیگر / در آب‌های سبز تابستان 

 

 

هپی ولنتاین؟!

 

 

می‌شه یکی بیاد توضیح بده چرا این دو - سه ساله من همیشه شب ولنتاین پریود هستم؟! 

 

 

 

پ.ن. عجب پست بازگشت‌ظفرمندانه‌نوشتی شد!