هپی ولنتاین؟!

 

 

می‌شه یکی بیاد توضیح بده چرا این دو - سه ساله من همیشه شب ولنتاین پریود هستم؟! 

 

 

 

پ.ن. عجب پست بازگشت‌ظفرمندانه‌نوشتی شد! 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
آلن سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

من چه میدونم.
از خدا بپرس.

نشونی‌ش رو سراغ داره بده . می‌رم یقه‌ش رو می‌چسبم که چراااااااا

آلن سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

رسیدن به خیر.
خیلی وقت بود که نبودی.
چه عجب که اومدی.

آره می‌دونم . یه چند هفته‌ی خیلی درهم و برهم رو پشت سر گذاشتم . نه وقت وب‌لاگ‌بازی داشتم و نه حوصله‌ش رو . الان هم هم‌چین کمی تا قسمتی نصفه‌نیمه‌م هم‌چنان

مکث سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://maks1359.blogsky.com

والله رابطه شو نمی دونم اما خب واقعا چه ربطی داره مهسا؟؟؟ خب پریود شدن عموما در شرایط حساس بودن زودتر اتفاق می یفته. یعنی ممکن اینطور بشه. اما مگه ولنتاین که می شه تو حساس تر می شی؟؟؟ بعد هم خب بشه. چی می شه مگه؟؟؟؟

ربطش به اسدالله میرزاست و سفر سان‌فرانسیسکو عخشم . بوسسسسسسس

مانا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

ببین عزیزم یه محاسبه ریاضی ساده داره ...اگر دوره ش رو 28 روزه و منظم در نظر بگیری....سالی باید دقیقا 13 بار پریود بشی.....یعنی 365 تقسیم بر 28 می شه دقیقا 13...این یعنی اینکه مثلا اگه پارسال 15 بهمن پریود شده باشی...شروع دوره ماهانه ات در امسال بین روزهای 13 تا 17 بهمن.... و سال بعدش بین 11 تا 15 بهمنه.....پس احتمال اینکه در چند سال متوالی در یک تاریخ خاص پریود باشی بالای 90 درصده....چیز عجیبی نیست فقط ریاضی ت رو قوی کن

عزیز جون یعنی شما فکر می‌کنی که من توی این شونزده - هیفده سالی که دارم با این پدیده! دست و پنجه نرم می‌کنم خودم این رو نفهمیده بودم؟! شما کللن نگرفتی منظور من از این پست چی بود جانم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام . بعد این همه مدت خوش اومدی واقعا .
تو ولنتاین باید همه جا سرخ باشه . به قول داریوش :
خانه سرخ و کوچه سرخ است و خیابان سرخ است

بابای آرتاخان چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

سلام . بعد این همه مدت خوش اومدی واقعا .
تو ولنتاین باید همه جا سرخ باشه . به قول داریوش :
خانه سرخ و کوچه سرخ است و خیابان سرخ است



یعنی فقط از یک نفر شهروند شهر بهار نارنج بر می‌آد که هم‌چین جوابی به هم‌چین پستی بده . نیم ساعته دارم می‌خندم آرش‌خان

کرگدن پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ

یعنی تو اگه این سوژه رو نداشتی می خوام بدونم
هر شیش ماه یکبار چجوری آپدیت می کردی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد