یاد اون روزهای.....

 

 

یادش به خیر . یک زمانی بود که من رکورد دار بازدید وب‌لاگ عمو جان بودم......... 

 

 

 

پ.ن. آمارش تو اولولون‌ ِ پرشین هست . فقط انتظار ندارین که من ساعت چاهار صبح براتون آرشیو گردی کنم و لینک مستقیم پست رو بگذارم که؟! 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
غرولند شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ق.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

داشتم داشتم رو ولش . . . دارم دارم رو بچسب یا . . . بچسبون

واللا من سعی می‌کنم بچسبونمش . منتها چسبش چینی‌یه . خوب نمی‌چسبه!

کرگدن شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

تو همیشه رکورد داری بچچه ...

مخلص عمو جانمون هم هستیمااااااااااا

اشرف گیلانی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://babanandad.blogfa.com



کسی که خربزه ( یا هندوونه- به هر حال اصل ش یادم نیست)
می خوره پا لرزش هم میشینه!

چهار صبح آپ کردی خوب اون رو هم می ذاشتی روش!

دروغ می گم!؟

اشرف جون . دروغ نمی‌گی . منتها یه نگا به آرشیو پرشین محسن بنداز . هر یک ماهش سی‌صد و شصت و پنج تا پست داره . انگار که بخوای تو یه خرمن کاه دنبال سوزن بگردی . پیدا کردن اون پست از حضرت فیل و غول چراغ جادو با هم کاری هم بر نمی‌اومد ساعت چاهار صبح! من که دیگه جای خود دارم!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد