من رگ شیرازی ندارم . ولی فامیل‌های شیرازیمون رو خیلی دوست دارم!!

  

چی می‌شد وب‌لاگ رو هم می‌شد مثل کتاب صورتی راحت آپ‌ کرد و پست جدید گذاشت؟ اون وقت من راه به راه هی آپ می‌کردم .  

 

خیلی زور داره که هی لاگ این کنی تو یوزر پیج که بخوای دو تا کلمه بنویسی . مساله سر اینه که حرف‌های تو وب‌لاگ رو نمی‌شه تو ف.ب. زد . اون‌ جا خانواده رد می‌شه خطرناکه فطیییییرررررررررررررر . مساله نام‌وسی به شدتتتتتتتتتت! 

 

 

پ.ن. هر کی به من بگه تنبل خودشه 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
غرولند یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://arashaminzadeh.blogfa.com

اونوقا من موندم که این تیترت چه ربطی به شقیقه داشت ؟

ربطش به پی نوشتش بود

پریسا در دریای خوشبختی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://parvanehparisa.persianblog.ir

موافقم اساسی

یعنی در این یک مورد دست رو دلم نذار پروانه جون که خوووووونننننننهههههههههههه

آلن سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

تنبل جان ، روزت مبارک.

تنبل خودتی . دههه

آلن سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

وای ببخشید.

مهسا جان ، روزت مبارک.

مرسی . ایشالا روز تو هم مبارک بشه یه زمانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد