عشق رویایی من!

 

می‌گم نمی‌شه من برم زمان جهان‌گیرشاه . بعد این برزوخان عاشق من بشه بیاد من رو بگیره؟ من حتا اون کچلی وسط سرش رو هم دوست دارم! تمام هفته منتظر قسمت جدید قهوه‌ی تلخ می‌شینم فقط به عشق برزوخان  فکر کن یعنی!    

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مکث پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ق.ظ

می شه عشقت رو منم ببینم؟

قربونت برم عشقم چرا نمی‌شه . آدرسش رو برات گذاشتم دوست جونم . بوس .

مسی ته تغاری جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://masitahtaghari.blogspot.com/

وای مهساااااااااااااااااااااا مردم از ختده

یعنی که چی؟ برزوخان خنده داره مگه؟ سن‌پطرزبورغ رو فتح کرده با اون هیبتش . نبینم به عشق من بخندی‌هااااااا . دههه!

پریسا در دریای خوشبختی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

عجب!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد