Oskar 2011

 

اسکار ام‌سال رو دیدین؟ 

 

خب من ندیدم! از لج این‌ که نرسیدم هیچ کدوم از فیلم‌ها رو ببینم اسکار رو هم ننشستم که ببینم . همین! 

 

 

یکی نبود به من بگه وسط این هیر و ویری بارداری شانتال و به دنیا اومدن دوقلوها دیگه تو درس خوندنت چی بود که بعد هفت سال خودت رو گرفتار کردی؟ مرض داشتی مگه! تازه این هفته همه‌ش امتحان دارم و کللللللللی کار ریخته رو سرم . به همه‌ی این‌ها اضافه کنین وقتی ونگ و وونگ این دو تا فینگیلی هم‌زمان می‌ره هوا و اگه نصفه شب باشه فقط فقط فقط توی بغل من و شانتال آرووم می‌شن . فسقلی‌های بیست روزه هنوز هیچ‌چی نشده فرق شب و روز رو می‌دونن چیه . نخاله‌ها! 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بابای آرتاخان دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

یعنی می خوام بدونم این شانتال چی کاره بید ؟

دوست جون و هم‌خونه‌یی‌یه من و مامان دوقلوها . ارضا شد حس مربوطه الان؟

کرگدن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

بچچه داری بهت میاد !
حالا بابتش روزی چن دلار می گیری ؟!!

الان یعنی من بهت بگم مرض و کوفت! جواب خوبی‌یه به این کامنتت یعنی به نظرت فکر می‌کنی اون وقت؟

کرگدن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ق.ظ

بگو مرض و کوفت ولی بعدش بگو چقد میگیری !!!

نمی‌خواستم بگم ولی خب اصرار می‌کنی عمو جان . باید بگم چون شمایین و بچه‌ی شما یک عدد کرگدنک خواهد بود در هر حال . با شما حتمن دوبله سوبله حساب می‌کنم . حس فضولی‌یه مربوطه ارضا شد حالا؟

آلن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

بابت بچه داری چقدر می گیری ؟

آلن تو رو هم ارجاع می‌دم به جوابی که به محسن دادم . در هر صورت بچه‌ی تو هم قاعدتن یک عدد کابویک یا کاگرلک خواهد بود دیگه .

علی لرستانی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

عجب حالی گرفتی از برگزار کننده های اسکار

اگه بنا باشه که این جوری حالی از این ها گرفته بشه که من متخصص حال‌گیری‌یم که! چون تلویزیون هم نگاه نمی‌کنم اصلن!

مکث سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://maks1359.blogsky.com

اخی مهسا... دوستشون داری؟

معلومه که دوستشون دارم زری . جیگرای منن . ایییییییییییییین قده با نمکن که دلم می‌خواد قورتشون بدم درسته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد