عنوان ندارد!

 

خب نوشتنم نمی‌آد خب . چی کار کنم؟ 

 

این‌قده تو این یکی دو هفته واسه کلاس‌ها هی داستان و مقاله نوشتم دیگه نوشتنم تموم شده . الان نوشتنم نمی‌آد . خب چیه مگه؟ چی کار کنم الان؟! 

 

 

پ.ن. خوب می‌شم یعنی که دوباره نوشتنم بیاد؟! 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
IRSALLAM سلام ایرانی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.irsallam.com

صدای پای عید میاد
سلام.‏
www.irsallam.com
میخوای برای عید خرید کنی؟
نرم افزارهای کامپیوترت رو نو کنی ؟
www.irsallam.com
پوشاک لازم داری؟
لوازم آرایشی و بهداشتی میخوای؟
لوازم لوکس خونه؟ آشپزخونه؟
هر چی بخوای اینجا هست.‏
www.irsallam.com
هزاران فروشنده اینجا محصولاتشون رو عرضه میکنند.‏
تا تو راحت و بی دردسر خرید آن لاین رو تجربه کنی
راستی وبمسترها و دارندگان وبلاگ ...‏
اره شما .. شما هم میتونید با تبلیغ محصولات
www.irsallam.com
از پورسانت فروش برخوردار شین.‏
پس منتظر همه تون میمونیم.‏
www.irsallam.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

خب نوشتت نمیاد مگه مجبوری بیخود آپ کنی؟؟؟...

شما به عوض ایراد گرفتن به من به‌تره کمی به روز باشین و بدونین که حتا اگر اسمتون رو پای کامنت ننویسین از طریق آی‌پی می‌شه همه‌ی مشخصه‌هاتون رو پیدا کرد .

بابای آرتاخان چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

یه پدربزرگ داشتم که شاعر بود . خودم ندیدمش اما زیاد ازش شنیدم . پدرم می گه یه وقتایی می گفت : شعردونم خشکیده . . . باید صبر کنم تا آب بیفته توش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد