خبرنامه

 

بچه‌ها . ممنون از احوال‌پرسی‌ها و دعاهای همه‌تون . پدر خوبن . همون هفته‌ی پیش برگشتن خونه . عمل هم بسی خوب پیش رفت تا اون جا که من می‌دونم و بی هیچ پیچیدگی پیش و پسی....... 

 

 

من احتمالن کماکان فعلن هم‌چنان نیستم یا اگر هم باشم خیلی کم‌رنگ هستم . از سر کار که می‌رسم خونه تازه باید با شانتال بریم دنبال خنزر پنزر واسه دوقلوها که چیزی هم دیگه به اومدنشون نمونده . تازه با این هوای گند مزخرف برفی تورونتو که دو هفته‌ی تمام هست که بیست و چاهار ساعت آماده باش توفان دادن دیگه حس و حالی واسه آدم نمی‌مونه واسه چیز دیگه‌یی...... 

 

 

پی‌نوشت - دلم یک عالمه آفتاب و هوای گرم در سواحل دریای کاراییب رو می‌خواد . جور که نمی‌شود . ولی دلم هم‌چنان می‌خواد!

نظرات 5 + ارسال نظر
کرگدن شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

خوشحالم که حال پدرت خوبه مهسای عزیز ... خدا رو شکر .

مرسی محسن

کیامهر شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://javgiriat.blogsky.com/

خدا رو شکر
به خاطر سلامتی پدر

ممنون کیا جان

بابای آرتاخان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

تو هم با سلیقه ای ها ! مواظب باش گیر دزدای دریای کارائیب نیفتی . هرچند فکر نکنم کسی از اینکه جانی دپ اسیرش کنه بدش بیاد !!!

آی آی آی آی آی گفتی . هرچند من جانی دپ رو در قالب دزد دریایی دوست ندارم . نمی‌شه حالا جای دزد دریایی یه دراکولا بیاد؟ یا یه دزد دریاییش ومپایر باشه؟

آلن یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ

خدا رو شکر که حال بابا خوبه.
خیلی خوشحالم.

مرسی آلن . امیدوارم که مادر بزرگ تو هم حالشون خوب باشه . می‌دونی . اون روزی که خبرش رو تو وب‌لاگت خوندم و اون کامنت رو برات گذاشتم هیچ خبر نداشتم که یکی - دو روز بعدش قراره سر خودم هم بیاد......

کرگدن پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

مهسا من گودر و هدر خودم ام دادم بچچه ها واسم گذاشتن ! ... آخه کرگدنو چه به این قرتی بازی های تکنولوجیک !!
راستی چقد حیف شد که صداتو واسه بازی نفرستادی ...

عوضش کللللللللللللی خندیدم با صدای جوجو . شاید بیست بار بیش‌تر گوش کردمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد