دعا کنین . برای پدرم و به خاطر مادرم......

 

پدر همین الان* دارن می‌رن برای عمل بای‌پس قلب و آنژیوگرافی . به من تازه خبر دادن . خواهش می‌کنم دعا کنین که همه چیز به خوبی پیش بره........ 

 

 

 

* مامان که زنگ زدن ساعت شیش صبح بود به وقت ایران . نه و نیم شب تورونتو . باز هم نمی‌خواستن چیزی بگن اگر برادرم صداش رو در نیاورده بود . الان که این پست رو می‌نویسم ساعت ده و بیست دقیقه‌ی شبه....... 

 

 

 

پی‌نفرین‌نامه‌نوشت - شازده قراضه . از ته دلم می‌خوام عذاب بکشه کل خانواده‌ت که هشت ساله باعث این همه رنج نه فقط برای خانواده‌ی ما . بل‌که برای یک فامیل شدین . به حرمت همه‌ی این لحظه‌هایی که پدر زیر عمل هستن و نفس یک خانواده توی سینه حبسه . به حرمت همه‌ی اشک‌های مامان و همه‌ی دل‌شکستگی‌های خودم و قلب خسته‌ی پدر . که یک قطره آب خوش از گلوی هیچ کدومتون پایین نره و یک روز راحت نبینین و به زمین داغ بشینین دسته جمعی همه‌تون...... 

 

 

پی‌خودم‌وخدا‌نوشت - دلم شکسته بد جور..... 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
آلن یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

ایشالا که عمل به خوبی انجام میشه. نگران نباش.
و ممنون بخاطر کامنت محبت آمیزت.

آلن یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ق.ظ

لحظه شماری میکنم که خبر موفقیت آمیز بودن عمل رو توی وبلاگت بنویسی.

کرگدن یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ق.ظ

تو پست دعا که نفرین نمی نویسن بچچه !
پس تو کی می خوای آدم شی فرشته ؟!!
دعا می کنم از صمیم قلب ...
چیزی نیس نگران نباش ... مامان من یه ماه پیش داشت ... خدا همه مریضا رو شفا بده الهی .

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

مهسا،
خواستی این کامنت رو حذف کن لطفا.
حرف من احتمالا چون بدون اطلاع از همه چیز هایی است که تو رابطهء تو و شوهر اولت وجود داشته ، چرت و پرت باشه. ولی میخواستم بگم حالا که از شوهرت جدا شده ای، که نمیتواند ممنوع الخروجت کند. قدرتی روی تو ندارد که. نمیدانم.... یک تحقیقی بگو برایت بکنند که آیا اگر بخواهد بددلی کند میتواند یا نه که یک روزی به خودت نیایی و ببینی برای یک ترس شاید واهی خود را از دیدار خانواده ات محروم کرده ای.

اقدس خانوم یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://aghdaskhanoom.persianblog.ir/

امیدوارم تا الان خبر سلامتی پدر رو بهت داده باشن ...

محبوب یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://mahboob.persianblog.ir/

مهسا جونم ! از صمیم قلبم برا پدرت دعا می کنم ... ولی عزیز جانم ! نفرین نکن هیچ کس رو .. حتی بدترین ها رو ... اون هم حالا که از خدا برای پدرت طلب خیر می کنیم همگی ... برا اونا هم خیر بخواه ... بسپارشون به خدا و من به این ایمان دارم که دنیا دار مکافاته ... هر کی ، هر چی از این دست بده ، از اون دست می گیره .... پس تو خوبی کن و بقیه اش رو بسپار به دنیا ... خود هستی می دونه چه جوری عمل کنه

کیامهر یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://javgiriat.persianblog.ir/

خدا شفاشون بده

فتوغراف چی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://photogherafchi.blogfa.com/

از صمیم قلب برای همتون دعا میکنم
دل قوی دار سحر نزدیک است

مکث یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

خوب می شه مهسا.... من مطمئنم....خبرشو بهمون بده دختر...

بابای آرتاخان دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

خوشبختانه تو این خراب شده اگر از هزار کار ۹۹۹ تاش بد دراومده باشه پزشکیش خوبه . مخصوصا در زمینه ی عمل های قلب بسیار توانمنده . سال گذشته پدرم عملی به مراتب سخت تر از بای پس انجام داد که تعویض دریچه ی آئورت بوده و الان همه چیز خوب و خوشه .
مطمئنا بیمار شما خیلی زود خوب و از بیمارستان مرخص می شه .
اتفاق خیلی خوب شد چون بای پس تضمینی برای ادامه ی حیاته . اون هم با کیفیت عالیش .

بابای آرتاخان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

بابا چطوره؟

مکث پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://maks1981.blogfa.com

مهسای من! نشانی تازه مکث رو برات می نویسم.

مکث جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ

اول تو بگو از پدر چه خبر؟

ایلار حامد دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

مهسا؟! از پدر چه خبر دختر؟ خوب هستند؟ بهتر شده اند؟....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد