ایییییییییییییییین قده دلم می‌خواد یه بار در جواب «تو فکر کردی/می‌کنی من خرم؟» بگم آره! بعد ببینم طرف واکنشش چیه! 

 

سوال به این مسخرگی نوبره واللا با این نوناشون! 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آلن دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ق.ظ

وای راس میگیا. چه حالی میده واقعن.

اصلن اینطوری جوابشو بدی که :
آره مردیکه خر . من فک میکنم تو تازه خرتر از این حرفایی.
مردیکه پدرسگ عوضی.

باز تو جو گیر شدی آلن؟ من گفتم ولی دیگه نه تا ایییییییین حد

بابای آرتاخان دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

باید در کواب بگی خیلی وقته . تازگی هم نداره !

حمید دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

تصورش کردم!...خیلی باحال بود!...
یادم میمونه...اولین باری که همچین چیزی بشنوم حتما به طرف میگم! (آیکون "بدآموزی!")...

تو که خودت اندِ همه‌ی خلاف‌هایی حمید . به ما که رسیدی زدی تو تریپ بچه مثبت و بد آموزی و این‌ها . برو عامو . برو . ما خودمون زغالیم داداچ

حمید دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

- تولدت مبارک مهسا جان کانادایی!...ایشالا تا وقتی بنده با تو و سایر عوامل بیگانه و سران فتنه انتخابات "کی وحشتناکتره!؟" عناد و دشمنی و لج و لجبازی دارم زنده باشی! (یه دعایی کردم در حد باقلوا! یجورایی عمر جاویدان برات خواستم! برو حالشو ببر!)...

- تولدت مبارک...امیدوارم روزی بیاد که با خیال راحت بگی سالی که گذشت خوب بود...که اگه شمعی رو فوت میکنی قد هزار تا خاطره خوب از سالی که گذشته خاطره داشته باشی...

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه . یعنی تو هنوز با من آشتی نَشُدیدی و دست از لج و لج‌بازی بر نداشتیدی؟ الان من از غصه از بالای فرش خودم رو پرتی می‌کنم پایین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد