A Good Time For PMS

از خوبی‌های آخر هفته پ‌ر‌ی‌ود شدن اینه که آدم دو روز تخت می‌تونه بگیره بخوابه بی مزاحم و درد سر و سر خر! 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا در دریای خوشبختی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ق.ظ http://parvanehparisa.persianblog.ir

خوش بحالت.. اخر هفته روزهای خانه داری است !!

خب این نسخه واسه مجردها بیش‌تر و زوج‌های بدون بچه کمی ت قسمتی پیچیده شده پروانه جون

آلن یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

باور کن آخر هفته من هم بدون پریود شدن همین وضعیت رو داره.

ببینم . خونه‌ی مامانت نشستی و همه چیز هم برات حاضر و آماده هست . چمدونت هم واسه سفر سانفرانسیسکو تقریبن راحت بسته می‌شه . باز می‌خوای همه‌ی آخر هفته‌هات این‌جوری نباشه یعنی؟!!!!!!!

الهه یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://harimeasheghaneha.persianblog.ir/

سلام مهسا جون...خوش به سعادتت با این شانست
عکسات رو دیدم و اومدم رایم رو پس بگیرم!اصلنش هم ترسناک نیستی!خیلی هم ناز و خوشگلی!من خبط کردم که بهت رای دادم!تو هم گذاشتی بعد از انتخابات چهره ی واقعیتو نشون دادی که دیگه نشه کاری کرد!هی روزگاااار

الهه جون اون مسابقه‌ی کی ترس‌ناک‌تره بود . مسابقه‌ی کی خوش‌گل‌تره نبود که! بعد ترس‌ناک بودن که فقط به قیافه نیست که . برو از عمو جان من بپرس . خودش بهت می‌گه که من در حالت عادی هم چه قده همه ترس‌ناک هستم

کرگدن یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

این آلن محشره !
شاهکاره یعنی !

آره خب . تو که دیگه پریود سر خودی . باید هم این رو بگی!

کیامهر یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.javgiriat.persianblog.ir/

من هی میگم دوره آخر زمونه
باورتون نمیشه

این چه ربطی به دوره آخر زمون داشت اون وقت کیا جان؟

کرگدن دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ق.ظ

امضاتو بفرس امروز
فردا بازی نکردی نیای کولی بازی در بیاریا !

من جزو همون گروهیم که امضام خیلی سیکرته

بابای آرتاخان دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

یاد درد دلای زنای عرب افتادم . بیچاره ها اسیرن اونها هم از دست شوهراشون . واسه همینه که خودشون داوطلبانه می رن واسه شوهرشون زن دوم و سوم می گیرن

پای درد دل زن‌های عرب کی نشستی اون وقت؟ بیام به مامانی بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد