Lord Nonsense

 

 پای تلفن برادره در حال غرغر - ¤٫¤٪٬¤٪¤٫×٪،×٪*،פ×،*٪×،٫٪¤ 

 

من - کلی نصیحت و دل‌داری جهت آرووم کردنش 

 

برادره هم‌چنان در حال گله‌گذاری و غرغر - ،*٪¤،٬¤٪!٬٫¤×٫٪×*،×*٬¤٪٬٫ 

 

من - هم چنان در حال آرووم کردنش 

 

برادره در حالی که جوش می‌آره - *٪٫٪×٬٪٬¤!٪¤!٫٪٫×،*×*×ًًٌٍٍََُُُُِِْؤًٍیإئإؤیأئإیأآآةأإ»ءآءXإ‌Nک‌کیإؤآأة»إآة»إئ 

 

من در حالتی که شدید از دستش کلافه شدم - می‌دونی چیه اصلن . این بی‌خودی‌الممالک که می‌گن خود‌ ِ خود‌ ِ تویی . مخصوصن که قدت هم همون‌جور مثل اون دراز‌‌ ِ دِیلاق هست! واللا به خدا! 

 

مامانه  - چون تلفن رو اسپیکر بود غش کرده از خنده!!!!!! 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آلن دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

حرفای برادرت ناخاناست. نتونستم بخونم.
کانادایی نوشتی اون حرفا رو ؟

نه عزیزم . تو یعنی می‌خوای بگی نمی‌دونی غرغرهای آقایون اصولن چی هست یعنی؟

فرقی هم نداره به چه زبونی نوشته بشه . همیشه یکی‌یه

بابای آرتاخان سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

خوشم میاد که اصولا :‌در پرده می گویی سخن ! و خواننده هات فقط هاله ای از حوادث پیرامون شما رو می بینن !
مرسی از توضیحات جامعی که می دی !

بالاخره من در پرده می‌گویم سخن یا توضیحاتم جامع هست؟! الان من خودم هم نفهمیدم چی شد؟! این روش شما هست برای سردرگم کردن آرتا یا روش آرتا برای گیج کردن شما؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد