خواب بی‌موقع!

 

اگر همون زمانی که حضرت اشرف می‌خوابن تو هم بگیری بخوابی . نتیجه‌اش این می‌شه که اون زمانی که حضرت اشرف بیدار می‌شن که برن سر کار تو هم بیداری . بل‌کم که حتا زودترش هم!  

 

نتیجه‌ی دقیق‌تر میکرو ذره‌بینی‌ش هم یعنی این‌که ساعت دو و نیم صبح بیدار بشی و دیگه خوابت نبره . حالا مهم هم نیست که چند صد میلیون بار حضرت اشرف تو رو قسم و آیه بده که برو بگیر بخواب وگرنه تو کللللللل روز خواب‌آلودی و پاچه می‌گیری و با یک من عسل هم نمی‌شه خوردتت! 

  

 

پ.ن. اون حس هشتم بدجنسم می‌گه همه‌ی این حرف‌ها رو حضرت اشرف برای این زدن که شب که می‌آن خونه با یک عدد موجود تنوره کش مواجه نشن به عوض بوس و کنار و آغوش و از این جور حرف‌ها و واسه منفعت شخصی خودشون بوده! حالا من نمی‌دونم باید حرف این حس هشتم بدجنسم رو باور کنم یا حرف اون سه تا حس شیشم و هفتم و نهم رو که هی دارن نهایت سعی خودشون رو می‌کنن که بزنن توی سر این حس هشتم بدجنسم و خفه‌ش کنن! 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
کرگدن دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ق.ظ

زنده ای ؟!
بهتری ؟

به کوری چشم دشمنان . بعله!

مکث دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

مهسای من! شیطان هم یه آدمه عزیزم.. بعد از تو اون زنگ زد بهم.... قربونت برم من..تو فرشته ی منی...

حمید پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

سلام به "بی خواب در سیاتل!" (خودم میدونم سیاتل نیستی! فقط دلم میخواست یکی بدونه این فیلم رو من هم دیدم!)...
دقیقا...به نظر منم تنها راه تنظیم شدن خواب به موقع خوابیدن و به موقع بیدار شدنه...نه سراغ قرص خواب برو نه رژیمتو عوض کن...به جای اینا یه ساعت کوکی از این قدیمیا بخر بذار بالا سرت که یجوری زنگ بزنه که بعدش نتونی دوباره بگیری بخوابی! (کلا معتقدم نصف مشکلات خواب نسل امروز تقصیر این ساعت کوکیهای سوسولی جدیده که زنگشون مثل لالایی میمونن! ساعت باید انقدر قوی باشه که پرده گوش آدمو جر بده! اینا چیه آخه!؟)...

حمید جان . زنگ ساعت چیه آخه! من مشکل بیدار شدن ندارم عزیز دل خواهر . مشکل خوابیدن دارم . تو بگذار من خوابیدن بخوابم . به خدا خودم بدون آلارم سر ساعت بیدار می‌شم .

بعد هم . خوابیدن به ساعت خواب حضرت اشرف یعنی ۹:۳۰ - ۱۰ شب بخوابم . چون اوشون ساعت ۳-۴ صبح باید پاشن برن سر کار . بعدش من مغز یه موجود گوش مخملی رو نخوردم که این کار رو بکنم که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد