قهوه‌ی تلخ و معما و هلوسینیشن من!

 

نشستم پای قهوه‌ی تلخ . بعد تمام این دو قسمتی که دیدم فکم رو زمین بود که گریم سیامک انصاری چرا شده یه ترکیبی از دکتر ناطق‌پور و دکتر منتظرقائم . بعد دلم واسه کلاس‌ها و دانش‌کده تنگ شد یک‌هو کللی......  

 

حالا واقعن این‌طوریاس یا من این‌طوری می‌بینمش این رو؟!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
CloobZzz.Com جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ق.ظ http://www.cloobzzz.com

Persian Facebook

Facebook e Farsi

www.cloobZzz.com

آلن جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

نه اتفاقن درست می بینیشون.

منم با اینکه نه سریال رو دیدم و نه اون دو تا دکتر رو ، داشتم به این فکر میکردم که گریم سیامک چقدر شبیه اون دو نفر شده.
ولی دلم برای کلاس ها ، تنگ نشد راستش.

کرگدن جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

چقد کامنتای این آلن باحاله خدایی ش !
ما ام سه روزه پک اولش رو خریدیم ولی حس دیدنش نیس !
تو اونجا خریدی ش یا دانلود کردی ؟

دان‌لودش کردم . ولی بعد که همه‌ی مجموعه در اومد حتمن می‌خرمشون .

حمید جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com/

بابا ایول شما هم که آره!...برای من هم همین سوال بالا پیش اومد!...
کرگدن جان هم گرفته ولی نه خودش نگاه میکنه و نه میذاره ما بیایم خونه شون ببینیم! (چی فرمودید!؟...؛خب چرا خونه خودتون نگاه نمیکنید!؟؛...آخه فیلم دیدن همراه با لم دادن و سیگار کشیدن و چایی خوردن و تخمه خوردن یه چیز دیگه اس! خونه خودمون باشیم فقط باید فیلممونو نگاه کنیم!)...
حالا دستم ما و دامان شما! سرکار که برادرزاده ایشون هستید بیاید بزرگواری کنید وساطت کنید بذاره بریم خونه شون این سریال رو ببینیم!

حمید این «جان»ی که پشت اسم کرگدن چسبوندی من رو کشتوندش به خدا!

کرگدن جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

کل کامنت حمید عین حقیقته به جز اونجا که گفته کرگدن جان هم گرفته ! چون خودش خریده ولی الان تواضع کرده جلوی تو !!

خب تو الان مثلنش این رو نمی‌گفتی که حمید تواضع کرده چی می‌شد اون‌وقت؟ هان؟ خیلی این حمید رو داری اذیتش می‌کنی هااااااا . فیلمی که خودش خریده رو که ازش می‌گیری . تو خونه هم که راهش نمی‌دی . پته‌ش رو هم که رو آب می‌ریزی . تازه کامنت خصوصی هم که من برات می‌گذارم رو هم که جواب نمی‌دی . حالا کرگدنی که باش! بزنم همون شاخ نداشته‌ت رو هم بشکونم حالت جا بیاد؟ دهههه!

کرگدن جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

خصوصی بیزحمت !

کرگدن جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

حق با شماس !
حق بی مبالغه با زیبائی ست ...
بازم معذرت و چشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد