*Sleepless In Toronto

 

 

بی‌خوابی زده‌ است به سرم . شب‌ها عادت ندارم زود بخوابم . زود خوابیدن هم در قاموس من یعنی ساعت دوازده شب بروی بخوابی . کللن من شب‌ها زودتر از ساعت دو نمی‌توانم بخوابم . یعنی اگر بخوابم مثل ام‌شب خوابم مختل می‌شود . نمی‌دانم چه‌ام شده بود . به گمانم به خاطر سردی هوا و خستگی خودم و سر و کله زدن پای تلفن تقریبن طرف‌های دوازده رفتم و خوابیدم . این خوابیدن بی‌موقع همان و بیدار شدن ساعت دو و نیم صبح و دیگر بر هم نیامدن چشم‌ها روی هم . هم همان! یک نیم ساعتی از این پهلو به آن پهلو چرخیدم و دیدم که نع! نمی‌شود . بلند شدم . حالا همه‌اش دارم به این فکر می‌کنم که خدا آخر و عاقبت فردا را برایم به خیر کند که سر کار چرت نزنم دایم! 

 

 

*عنوان رو از فیلم Sleepless In Seattle تحریف کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ق.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

مادر سپید پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://roshandel.special.ir

سلام . لینک شما رو در وبگذر وبلاگم دیدم . قلمتون هم برام اشناست ولی یادم نمیاد . شما رو میشناسم ؟ دیدم که لینک وبلاگم رو هم دارید ! اگر میشناسمتون بهم بگید .

سلام ریحانه جون . پاسخ‌تون رو براتون تو وب‌لاگ خودتون پیام گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد